Проектуємо урок разом

/Files/images/2012-10-16_100453.pngОсновна документація педагога: індивідуальний план методичної роботи, план роботи кабінету, паспорт кабінету, типова програма, робочий план, календарно-тематичне планування, тестові завдання для оцінювання знань учнів, поурочно-тематичні папки, наочність, роздатковий матеріал, конспект(розширений, план уроку) тощо

В конспекті уроку вказується:

1 Розділ

2 Тема уроку

3. Мета уроку: навчальна, розвиваюча, виховна

4 Оголошення теми та мети уроку

5. Мотивація навчальних знань учнів/Files/images/2012-10-16_103325.png

Мотив навчання ( від фр. motif –рухаю) – внутрішня спонукальна сила, яка забезпечує рух особистості до пізнавальної діяльності, активізує розумову активність.

Це винятково важливий компонент не лише навчання, але й будь-якої людської діяльності. Є мотив - є бажання виконувати й доводити до завершення цю діяльність

Робота вчителя на уроці без мотивації учнів та без їх особистісних підстав – рівнозначна роботі в порожній аудиторії

6. Методи навчання(від гр. methodos – спосіб пізнання, шлях дослідження) – це упорядковані с пособи діяльності викладача й учнів, спрямовані на ефективне розв’язання навчально-виховних завдань

6.1 Методи навчання за джерелом знань

А. Словесні: розповідь, пояснення, лекція, бесіда (вступна, підсумкова, поточна, евристична, репродуктивна), інструктаж.

Б. Наочні : ілюстрація, демонстрація, спостереження,

В. Практичні

7. Засоби навчання: підручники, ілюстрації, роздатковий матеріал, макети

8. Практичні методи:/Files/images/2012-10-16_105750.png

Типи уроків: урок засвоєння нових знань; урок формування та вдосконалення вмінь і навичок; уроки закріплення (застосування)знань, умінь і навичок(уроки повторення); урок систематизації й узагальнення знань; уроки перевірки та коригування знань, умінь і навичок; комбінований урок

9. Сучасний урок- це витвір мистецтва, в якому присутні і краса і натхнення думки, і радість пошуків, створені спільними зусиллями учня і вчителя.

Урок – час інтенсивного духовного спілкування педагога з вихованцями

10. Новаторські форми занять: урок - лекція, семінарське заняття; урок - конференція; урок-диспут; урок-залік; практичне заняття; інтегрований урок; урок-ділова гра; урок-гра тощо

11. Структура уроку

11.1 Перший етап. Організаційний момент: перевірка присутніх, перевірка учнів до уроку, привітання, запис в журнал

11.2Другий етап. Перевірка домашнього завдання. Актуалізація опорних знань учнів/Files/images/2012-10-16_105827.png

11.3Третій етап. Оголошення теми та мети уроку

11.4 П’ятий етап. Етап засвоєння нових знань: організація уваги учнів, робота з визначенням понять, що вводяться, подання матеріалу в словесній формі(розповідь, лекція, повідомлення, пояснення), таблицях, схемах

12.1 Шостий етап. Закріплення, повторення, контроль отриманих

12.2 Домашнє завдання

1 Диференційоване домашнє завдання - певний обсяг роботи пропонується виконати всім, а більш складні творчі завдання - бажаючим

2 Дуже корисне домашнє завдання

А Скласти до вивченої теми певну кількість репродуктивних запитань і творчих завдань;

Б Підготуватися до конкурсу шпаргалок з вивченої теми

3 Випереджальне завдання - найбільш сильним учням пропонується підготуватися за темами, які будуть вивчатися. На уроках такі учні можуть виступати в ролі консультантів

Творчість, майстерність, досконалість - це насамперед, наполегливість, наполеглива праця.

В. Сухомлинський

Методична робота ДНЗ "ВПУ-34 м. Стрий"(автор Гошовська Г.М.)

Типи та структура уроків(автор Гошовська Г.М.)

Підготовка педагога у міжатестаційний період(Гошовська Г.М.)

Організація методичної роботи(Інститут інноваційних технологій і змісту освіти)

Методичний посібник "!00 порад вчителю"

Як відвідувати урок(методичні рекомендації)

Паспорт кабінета(автор Гошовська Г.М)

Словник методиста

Семінар математиків(презентація)

Презентація "Навчально-методичне забезпечення підготовки кваліфікаваних працівників"(Рибак Н.Б.)

Навчально-методичне забезпечення підготовки кваліфікованих працівників"

Презентація до інструкційно-методичної наради"Навчально-методична документація"(Гошовська Г.М.)

/Files/images/9290.gif

Кiлькiсть переглядiв: 1707

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.